Despre campanie

In perioada 11 iulie – 11 septembrie 2016 s-a desfasurat campania nationala de siguranta si preventie rutiera realizata, in parteneriat, de Politia Romana, FPVS – Fondul de Protectie a Victimelor Strazii, Radio Romania Actualitati si APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor.

Campania s-a axat pe mesaje-cheie menite sa creasca nivelul de constientizare a riscurilor la care se expune oricine urca la volan obosit sau care se lasa distras de smartphone in timp ce conduce. Un alt tip de mesaj promovat de campanie a vizat riscul conducerii sub influenta bauturilor alcoolice sau a anumitor tipuri de medicamente.

Astfel, in cadrul Campaniei, au fost distribuite brosuri informative gratuite, continand sfaturi de care orice sofer ar trebui sa tina cont atunci cand pleaca la drum. Brosura FII TREAZ LA VOLAN! a fost distribuita in trafic, dar si in principalele centre comerciale din Bucuresti si din 20 de municipii din tara.

In plus, o atentie speciala a fost acordata in aceasta vara litoralului, unde mii de soferi merg in weekend-uri si pleaca spre casa duminica, dupa doua zile obositoare si „animate” cu sticle de bere rece.

De asemenea, brosura a fost distribuita si impreuna cu una dintre cele mai citite publicatii din Romania, ziarul LIBERTATEA, accentul fiind pus si de aceasta data pe zona litoralului.

Asa cum campaniile APPA v-au obisnuit deja, demersul a fost sustinut de o solida componenta online axata pe social media, fiind dublat, in premiera, de o campanie online de VIP endorsement. George IVASCU, Nicu ALIFANTIS, Alexandru PETROVICI, Dan FINTESCU, DJ OLIX sau Laurentiu GURAN (ASHA Band) sunt numai cateva dintre numele cunoscute in showbiz-ul romanesc care au promovat mesajele campaniei FII TREAZ LA VOLAN!

Platforma treazlavolan.ro prezinta intr-o forma structurata principalele elemente de care un sofer responsabil ar trebui sa tina cont, precum si statistici si studii din intreaga lume, care atesta importanta ce trebuie acordata acestor aspecte.

Nu lipsesc „mascote” ale campaniei (masinutele EMA si TEO), sondaje si concursuri, toate avand drept principal scop sa transmita mesajul campaniei unui numar cat mai mare de soferi, prin cat mai multe canale.

Campania a fost sustinuta de principalele companii de asigurari si de brokeraj in asigurari: OMNIASIG VIG, BCR Asigurari de Viata, GOTHAER Asigurari Reasigurari, EUROINS Romania, GENERALI Romania, CREDIT EUROPE Asigurari, SAFETY Broker, MARSH, FABRICA de Asigurari, INTER Broker, OTTO Broker, DESTINE Broker, GRAWE Romania, DAUNE.Expert si GARANTA Asigurari .

Lor li s-au adaugat, insa, si companii care au sprijinit distributia brosurii campaniei, astfel incat aceasta sa ajunga in cele mai diverse colturi ale tarii.

Spoturile difuzate de Radio Romania Actualitati, precum si materialele publicate de Partenerii Media (wall-street.ro, 9am.ro, Revista BIZ, Ziua Veche, stirilepescurt.ro) au contribuit, de asemenea, la diseminarea informatiilor.

Proiectul continua in luna decembrie cu IARNA, LA VOLAN, o campanie realizata de GENERALI Romania cu sprijinul APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor.