Vara asta, FII TREAZ LA VOLAN! Ti-ai descarcat kit-ul campaniei?

Vara asta, FII TREAZ LA VOLAN! Ti-ai descarcat kit-ul campaniei?

FII TREAZ LA VOLAN! a revenit, in aceasta vara, cu o editie care pune in prim plan pericolele oboselii la volan. Sustii siguranta rutiera? Alatura-te campaniei!

Descarca kit-ul de social media si alege unul din cele 3 cover photo-uri speciale pentru pagina ta de Facebook sau foloseste stampila campaniei ca profile picture! De asemenea, distribuie pe paginile personale mesajele sau infograficele pe care ti-ai dori sa le vada toti soferii din grupul tau de prieteni (si nu numai).

Editia a IV-a a campaniei nationale de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! are ca obiective atragerea atentiei soferilor, dar si a celorlalti participanti la trafic, asupra pericolului oboselii la volan, cresterea gradului de constientizare cu privire la riscurile la care se expun participantii la trafic, cresterea gradului de educatie rutiera si, indirect, scaderea numarului de accidente rutiere din Romania. Proiectul se va desfasura, in paralel, in mediul online si offline.

Demersul „FII TREAZ LA VOLAN!” este initiat de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si al BAAR – Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania.

De asemenea, editia din 2019 este realizata cu sprijinul EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GRAWE Romania, ASIROM VIG, CITY Insurance, UNIQA Asigurari, RENOMIA SRBA Insurance Broker, AVUS, DAW Management, INTER Broker, ASITO Kapital, GARANTA Asigurari, MARSH Romania, SAFETY Broker, AON Romania, ASIGEST Broker, MAXYGO Broker, MIB – MILLENIUM Insurance Broker, RECREX, EUROTAX, DAS – Dellen Ausbeulservice GmbH, Daune Expert si GrECo Romania.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Partenerilor UNSICAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, PRBAR – Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare, OTTO Broker, motoADN, Ford Mustang Romania, TATUC Serv Consulting, 5togo si FALCON Electronics. Partenerul Stiintific al campaniei este Clinica SOMNOLOG.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro, AutoStiri.ro, AutoNapoca.ro, Cars.ro, AutoExpert si Flote Auto.

Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile pe treazlavolan.ro si Facebook.com/treazlavolan.

Share this post