Mesajul FII TREAZ LA VOLAN a ajuns la sute de mii de soferi – online si offline

Mesajul FII TREAZ LA VOLAN a ajuns la sute de mii de soferi – online si offline

La mai putin de o luna de la momentul lansarii campaniei nationale de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN, mesajul menit sa evidentieze factorii care pot diminua atentia soferilor a ajuns la sute de mii de oameni din intreaga tara. Fie ca au primit brosura gratuita a campaniei de la promoterii acesteia, fie ca au ajuns la mesajul campaniei prin retelele de socializare, cu totii stiu acum ceva mai mult despre riscurile la care se expun cand nu se concentreaza la drum.

Pagina de Facebook a campaniei a strans rapid peste 1000 de like-uri, multi dintre fanii sai implicandu-se mai mult si devenind sustinatori ai mesajului campaniei. Kitul de social media al campaniei a avut zeci de descarcari si sunt multi cei care afiseaza de aproape o luna cover photo-ul cu mesajul „Sustin campania FII TREAZ LA VOLAN”.

Unele dintre cele mai vizibile posturi ale paginii au strans peste 300 de like-uri si au avut un reach de 60.000. Cel mai vizionat post a fost cel prin care Nicu ALIFANTIS isi manifesta implicarea in campanie. Cu peste 1000 de likeuri, 250 de share-uri si un reach de 50.000, mesajul artistului a ajuns la cei 175.000 de fani ai sai din mediul online.

De altfel, endorserii campaniei au ajutat mult la cresterea vizibilitatii acesteia. Artisti, DJ, actori sau sportive, nume mari au vrut sa sustina mesajul FII TREAZ LA VOLAN si sa il transmita publicului lor.

Iata asadar cum Ema si Teo, mascotele campaniei au ajuns cunoscute in mediul online si sunt urmarite in procesul lor de a transmite mesaje menite sa creasca gradul de responsabilitate al soferilor din Romania.

FII TREAZ LA VOLAN!

Campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! este realizata, in parteneriat, de Politia Romana, FPVS – Fondul de Protectie a Victimelor Strazii, Radio Romania Actualitati si APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor.

In cadrul proiectului, sunt distribuite brosuri informative gratuite in trafic, dar si in principalele centre comerciale din Bucuresti si din 20 de municipii din tara. In plus, o atentie speciala este acordata in aceasta vara litoralului, unde mii de soferi merg in week-end-uri si pleaca spre casa duminica, dupa doua zile obositoare si „animate” cu sticle de bere rece. De asemenea, brosura este distribuita si impreuna cu una dintre cele mai citite publicatii din Romania, ziarul LIBERTATEA, accentul fiind pus si de aceasta data pe zona litoralului.

Campania este sustinuta de principalele companii de asigurari si de brokeraj in asigurari: OMNIASIG VIG, BCR Asigurari de Viata, GOTHAER Asigurari Reasigurari, EUROINS Romania, GENERALI Romania, CREDIT EUROPE Asigurari, SAFETY Broker, MARSH, FABRICA de Asigurari, INTER Broker, OTTO Broker, DESTINE Broker, GRAWE Romania, DAUNE Expert si GARANTA.

Spoturile difuzate de Radio Romania Actualitati, precum si materialele publicate de Partenerii Media (wall-street.ro, 9am.ro, Revista BIZ, Ziua Veche, stirilepescurt.ro) contribuie, de asemenea, la diseminarea informatiilor.

Share this post